Felanmälan online:

Bricksystem & porttelefoni

Publicerat: 15 februari, 2019
Uppdaterat: 10 augusti, 2021

Information kring bricksystemet samt porttelefon

Hur fungerar det med porttelefonerna?

Enbart nyckelbricka gäller 07.00-21.00.

Efter kl. 21.00-07.00 gäller bricka med kod (se nedan).

Koden som ska slås in består av fem (5) siffror. 

________________________________________________________________________

Bor du i en lägenhet i port x2-8 använder du dig av exempel 1.

Exempel 1: 00 + lägenhetsnummer + OK-knappen

________________________________________________________________________

Bor du i en lägenhet i port x10-22 använder du dig av exempel 2.

Exempel 2: 0 + lägenhetsnummer + OK-knappen.

_______________________________________________________________________

Tappar du bort din bricka kontaktar du styrelsen via mejl för att köpa en ny bricka till självkostnadspris á 250 kr styck.

E-maila föreningen omgående med information om bricknummer (numret som står på brickan mellan 1-7), namn och lägenhetsnummer (Entitans egna nr, det är de fyra första siffrorna på brickan ovanför din ytterdörr.)

Det valda systemet möjliggör utbyggnad samt till digitala informationstavlor i portarna. Vi har för närvarande valt att enbart fokusera på brickor och porttelefon.

For information in English, please contact the board: styrelsen@entitanisolna.se